Beste veiligheidsverantwoordelijke,
Wij nodigen u graag uit voor een vergadering om de veiligheidswerking en regelgeving binnen onze clubs verder te optimaliseren. De vergadering vindt plaats op:
Datum: Dinsdag 14 januari 2025
Tijd: 10u00 - 13u00
Locatie: Handelsstraat 96, 1040 Brussel. Aanbellen aan de parlofoon aan op het gelijkvloers.
Tijdens deze bijeenkomst staan volgende agendapunten centraal:
- Conclusies en feedback inspecties
- Sensibiliseringsacties rond pyrotechniek
- Nieuwe verplichtingen voor clubs
- Het stewardvraagstuk
- Aanpassingen aan het KB Infrastructuur
- Overige
Praktisch:
Om de vergadering zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, vragen wij u vriendelijk om uw feedback en eventuele voorbereidende documenten uiterlijk 8/1/25 door te sturen naar [email protected].
Wij hopen op uw aanwezigheid en actieve bijdrage om samen tot constructieve oplossingen te komen. Bevestig uw aanwezigheid graag voor 15/12/24 door u te registreren via de knop 'inschrijven'.
Met sportieve groet,
Dienst Voetbalveiligheid
AD Veiligheid & Preventie