Online sessie inzake de uitvoering van de wet gemeentelijke bestuurlijke Handhaving

Per gemeente kunnen maximaal 2 personen zich inschrijven. Elke deelnemer dient zich apart te registreren om de zoomlink per mail te ontvangen.

Hoe kan ik me inschrijven voor de online informatiesessie?

  • Klik op de knop 'inschrijven' om je plek te reserveren.
  • Na inschrijving ontvangt u automatisch een e-mail op het door u opgegeven e-mailadres met daarin de zoomlink + wachtwoord.
  • Opgelet: Elke deelnemer dient zich apart te registreren om de zoomlink per mail te ontvangen.
  • Simultaanvertaling beschikbaar (Frans-Nederlands).

Vul hier de enquête in ten laatste op 3 december 2024: 

Vraag 1: Is uw gemeente geïnteresseerd in de uitvoering van de wet van 15 januari 2024 betreffende de bestuurlijke handhaving?
Vraag 2: Hebt u al stappen ondernomen (contact opgenomen, risicoanalyse, politieverordening, SPOC aangeduid, etc.) met het oog op het uitvoeren van gemeentelijke integriteitsonderzoeken in het kader van de wet van 15 januari 2024 betreffende de bestuurlijke handhaving?
Vraag 3: Welke stappen?
Vraag 5: Wat zijn de belangrijkste obstakels die u tegenkomt bij de implementatie van de wet van 15 januari 2024 en de uitvoering ervan in uw gemeente?
Vraag 6: Overweegt u samen te werken met andere gemeenten om de wet uit te voeren?
Vraag 8: DIOB is van plan om in 2025 andere evenementen te organiseren. Wat is uw voorkeur voor de vorm van deze evenementen?

Contact

Team DIOB

Details

-
Gratis
Online event

Sign up

Inschrijven? Klik hier om je plek te reserveren en de zoomlink automatisch per mail te ontvangen.

Enroll